Kontakty
Potřebuješ s něčím pomoct nebo poradit? Pošli nám zprávu. Obvykle odpovídáme do několika hodin.
Zašli nám prosím neprodleně po zjištění poškození číslo objednávky a fotografie balíčku - jak vypadal při převzetí a jak po rozbalení. Abychom dopravci doložili řádné zabalení zboží, budeme potřebovat fotky:
- vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
- balení uvnitř krabice - bublinková folie, papír apod.
- poškozeného zboží
Obratem s tebou zahájíme reklamační proces a zajistíme odpovídající náhradu.
Skladem dostupné zboží expedujeme každý pracovní den s garancí odeslání do 13:00. Následné doručení obvykle trvá 1–2 pracovní dny.
Změnu obsahu objednávky není možné provést přímo z účtu. Pokud máš objednaný nesprávný produkt, kontaktuj naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář. Pokud objednávka ještě nebyla expedována, úpravu provedeme obratem.
Stornování objednávky přímo v zákaznickém účtu bohužel možné není. Pokud potřebuješ objednávku zrušit, kontaktuj naši zákaznickou podporu.
U herních předobjednávek expedujeme zboží den před oficiálním datem vydání. U merche či Funko POP! figurek odesíláme objednávky okamžitě po jejich naskladnění od dodavatele. Pro lepší přehled jsme ti připravili podrobné informace k práci s předobjednávkami.
V případě chybně zadaného způsobu platby nebo nesprávně zvolené pobočky nás kontaktuj prostřednictvím kontaktního formuláře. Potřebné změny v objednávce ti zajistíme bez zbytečného odkladu.
