Kontakty

Potřebuješ s něčím pomoct nebo poradit? Pošli nám zprávu. Obvykle odpovídáme do několika hodin.

Často kladené otázky
Dopravce mi doručil poškozený balík a zboží je poškozeno. Jak mám postupovat?

Zašli nám prosím neprodleně po zjištění poškození číslo objednávky a fotografie balíčku - jak vypadal při převzetí a jak po rozbalení. Abychom dopravci doložili řádné zabalení zboží, budeme potřebovat fotky:

  • vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
  • balení uvnitř krabice - bublinková folie, papír apod.
  • poškozeného zboží

Obratem s tebou zahájíme reklamační proces a zajistíme odpovídající náhradu.

Kdy mi dorazí objednávka?

Skladem dostupné zboží expedujeme každý pracovní den s garancí odeslání do 13:00. Následné doručení obvykle trvá 1–2 pracovní dny.

Můžu sám změnit obsah již vytvořené objednávky?

Změnu obsahu objednávky není možné provést přímo z účtu. Pokud máš objednaný nesprávný produkt, kontaktuj naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář. Pokud objednávka ještě nebyla expedována, úpravu provedeme obratem.

Je možné stornovat objednávku ze zákaznického účtu?

Stornování objednávky přímo v zákaznickém účtu bohužel možné není. Pokud potřebuješ objednávku zrušit, kontaktuj naši zákaznickou podporu.

Kdy obdržím svou předobjednávku?

U herních předobjednávek expedujeme zboží den před oficiálním datem vydání. U merche či Funko POP! figurek odesíláme objednávky okamžitě po jejich naskladnění od dodavatele. Pro lepší přehled jsme ti připravili podrobné informace k práci s předobjednávkami.

Potřebuji změnit způsob platby, co dělat?

V případě chybně zadaného způsobu platby nebo nesprávně zvolené pobočky nás kontaktuj prostřednictvím kontaktního formuláře. Potřebné změny v objednávce ti zajistíme bez zbytečného odkladu.