Využijte DOPRAVU ZDARMA. Objednejte nad 2000 Kč a použijte kód "platim online".

Reklamace a vrácení

Vrácení zboží a reklamace jsou u nás velmi snadné, bezbolestné a hlavně rychlé. Na tom si zakládáme. Stačí na této stránce zadat číslo objednávky a email a na pár kliků založit případ. Celý proces reklamace a vrácení pak máte jako na dlani. O způsobech zpětného doručení se dočtete níže.

 

Před založením případu prosím čtěte tyto základní informace a upozornění: 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vrácení zboží)

  • Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení.
  • Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dní od doručení objednávky nebo od doručení písemného odstoupení od kupní smlouvy.
  • Nové hry vyňaté z ochranné fólie není možné vracet. V takovém případě můžeme pouze nabídnout zpětný odkup za 60 % původní hodnoty.

 


REKLAMACE

Něco se pokazilo? To nás mrzí ale pokusíme se napravit si reputaci tím, že vše dáme do pořádku co nejrychleji to bude možné. K problémům se stavíme čelem!

Reklamační formulář vyplňujte pouze v případě vzniklé závady na zboží v záruční lhůtě (1-2 roky).

 

V případě doručení nekompletní nebo poškozené zásilky nás stačí kontaktovat a situaci vyřešíme obratem.


 


ZPŮSOBY zpětného DORUČENÍ ZBOŽÍ

Před samotným vrácením zboží je bezpodmínečně nutné si vygenerovat číslo případu pomocí formuláře, který Vám pošleme na email. Je to velmi snadné a máte díky tomu přehled o celém průběhu vrácení zboží nebo reklamace. 

Jakmile Vámi založený případ zpracujeme, zašleme Vám vyplněný protokol, který společně se zbožím vrátíte k nám jedním ze způsobů uvedených níže. V případě, že nemáte možnost protokol vytisknout, postačí zásilku označit číslem případu. 

PŘEDÁNÍ NA POBOČCE Zásilkovny  Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  • Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
  • Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
  • Na přepážce nadiktujete kód: 99911281
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.
  • V případě výměny či bezdůvodného odstoupení od smlouvy je účtován poplatek 49 Kč. Tato částka bude stržena z vrácené částky.
  • V případě oprávněné reklamace je tato služba zdarma.

 

zaslání balíku NA ADRESU

  • Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
  • Prostřednictvím České pošty nebo jiných dopravců zašlete zboží na vlastní náklady na adresu:

 

Prestify s.r.o.
OC Meta
Lidická 960/81
602 00 Brno

 

Jedná se o adresu pouze pro doručovatele, nikoli pro osobní kontakt. Tu najdete na Milady Horákové 1 Brno, viz níže.

 

předání OSOBNĚ

Reklamované či vrácené zboží nám můžete předat také osobně na prodejně v Brně. Společně se zbožím musí být předán také vytištěný protokol nebo postačí obsluze sdělit Vámi vygenerované číslo případu. Bez protokolu nebo čísla případu nebude zboží na prodejně přijato!

 

 

KONZOLIŠTĚ.cz – vše pro herní konzole na jednom místě

Náš e-shop používá soubory cookies. Nedá se to jíst a podle nových pravidel EU to tady musíme mít. Odkliknutim se váš život nijak nezmění.