Reklamace a vrácení
Vrácení zboží a reklamace jsou u nás velmi snadné, bezbolestné a hlavně rychlé. Na tom si zakládáme. Stačí na této stránce zadat číslo objednávky a email a na pár kliků založit případ. Celý proces reklamace a vrácení pak máte jako na dlani. O způsobech zpětného doručení se dočtete níže.
Před založením případu prosím čtěte tyto základní informace a upozornění:
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vrácení zboží)
- Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení.
- Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dní od doručení objednávky nebo od doručení písemného odstoupení od kupní smlouvy.
- Nové hry vyňaté z ochranné fólie není možné vracet. V takovém případě můžeme pouze nabídnout zpětný odkup za 60 % původní hodnoty.
REKLAMACE
Něco se pokazilo? To nás mrzí ale pokusíme se napravit si reputaci tím, že vše dáme do pořádku co nejrychleji to bude možné. K problémům se stavíme čelem!
Reklamační formulář vyplňujte pouze v případě vzniklé závady na zboží v záruční lhůtě (1-2 roky).
V případě doručení nekompletní nebo poškozené zásilky nás stačí kontaktovat a situaci vyřešíme obratem.
ZPŮSOBY zpětného DORUČENÍ ZBOŽÍ
Před samotným vrácením zboží je bezpodmínečně nutné si vygenerovat číslo případu pomocí formuláře, který Vám pošleme na email. Je to velmi snadné a máte díky tomu přehled o celém průběhu vrácení zboží nebo reklamace.
Jakmile Vámi založený případ zpracujeme, zašleme Vám vyplněný protokol, který společně se zbožím vrátíte k nám jedním ze způsobů uvedených níže. V případě, že nemáte možnost protokol vytisknout, postačí zásilku označit číslem případu.
PŘEDÁNÍ NA POBOČCE Zásilkovny 
- Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
- Na přepážce nadiktujete kód: 99911281
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.
- V případě výměny či bezdůvodného odstoupení od smlouvy je účtován poplatek 49 Kč. Tato částka bude stržena z vrácené částky.
- V případě oprávněné reklamace je tato služba zdarma.
zaslání balíku NA ADRESU
- Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Prostřednictvím České pošty nebo jiných dopravců zašlete zboží na vlastní náklady na adresu:
Jedná se o adresu pouze pro doručovatele, nikoli pro osobní kontakt. Tu najdete na Milady Horákové 1 Brno, viz níže.
předání OSOBNĚ
Reklamované či vrácené zboží nám můžete předat také osobně na prodejně v Brně. Společně se zbožím musí být předán také vytištěný protokol nebo postačí obsluze sdělit Vámi vygenerované číslo případu. Bez protokolu nebo čísla případu nebude zboží na prodejně přijato!
KONZOLIŠTĚ.cz – vše pro herní konzole na jednom místě