Reklamace a vrácení
Vrácení zboží a reklamace jsou u nás velmi snadné, bezbolestné a hlavně rychlé. Stačí níže zadat číslo objednávky a email a na pár kliků založit případ. Celý proces reklamace a vrácení pak máš jako na dlani. O možných způsobech zpětného doručení se dočteš níže.
Základní informace
- Vrácené zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení standardně do 14 dní od doručení objednávky nebo písemného odstoupení od kupní smlouvy.
- Média vyňaté z originální ochranné fólie není možné vracet. V takovém případě můžeme pouze nabídnout zpětný odkup za 60 % aktuální hodnoty.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Obvykle to stíháme do jednoho týdne.
V případě doručení nekompletní nebo poškozené zásilky nás stačí kontaktovat a situaci vyřešíme obratem.
Způsoby zpětného doručení
Před samotným vrácením zboží je nutné si vygenerovat číslo případu pomocí formuláře, který ti pošleme na email. Je to velmi snadné a máš díky tomu přehled o celém průběhu vrácení zboží nebo reklamace.
Jakmile založený případ zpracujeme, zašleme ti vyplněný protokol, který společně se zbožím vrátíš k nám jedním ze způsobů uvedených níže. V případě, že nemáš možnost protokol vytisknout, nevadí. Stačí zásilku viditelně označit číslem případu.
Předání na pobočce Zásilkovny 
- Zboží řádně a pečlivě zabal. Použij bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem. Seznam všech poboček a informací najdeš ZDE.
- Na přepážce nadiktuj tento kód pro zpětné zásilky: 99911281
- Obsluha si balíček převezme a předá potvrzení o jeho převzetí.
- Za tuto službu je účtován poplatek 69 Kč. Tato částka bude stržena z vrácené částky.
- V případě oprávněné reklamace je tato služba zdarma.
Zaslání balíku na adresu
- Zboží řádně a pečlivě zabal. Použij bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Prostřednictvím České pošty nebo jiných dopravců zašli zboží na vlastní náklady na tuto adresu:
Jedná se o adresu pouze pro doručovatele, nikoli pro osobní předání.
Předání osobně na prodejně
Reklamované či vrácené zboží nám můžeš předat také osobně na prodejně v Brně. Společně se zbožím musí být předán také vytištěný protokol nebo obsluze sdělit vygenerované číslo případu.
KONZOLIŠTĚ.cz – vše pro herní konzole na jednom místě