Využijte DOPRAVU ZDARMA. Objednejte nad 2000 Kč a použijte kód "platim online".

Reklamace a vrácení

Vrácení zboží a reklamace jsou u nás velmi snadné, bezbolestné a hlavně rychlé. Na tom si zakládáme. Stačí na této stránce zadat číslo objednávky a email a na pár kliků založit případ. Celý proces reklamace a vrácení pak máte jako na dlani. O způsobech zpětného doručení se dočtete níže.

 

Před založením případu prosím čtěte tyto základní informace a upozornění: 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vrácení zboží)

  • Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení.
  • Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dní od doručení objednávky nebo od doručení písemného odstoupení od kupní smlouvy.
  • Produkty zbavené ochranné fólie - typicky hry na DVD/blu-ray není možné vracet. V takovém případě můžeme pouze nabídnout zpětný odkup za 60 % původní hodnoty.

 

Pokud jste omylem objednal/a nesprávný produkt, prosím, vyplňte standardní vrácení zboží a vytvořte si novou objednávku na požadovaný produkt. Peníze z původní vrácené objednávky budou vráceny zpět. Je to nejrychlejší způsob.


REKLAMACE

Něco se pokazilo? To nás mrzí ale pokusíme se napravit si reputaci tím, že vše dáme do pořádku co nejrychleji to bude možné. K problémům se stavíme čelem.

Reklamaci níže vyplňujte v těchto případech:

  • Vadné plnění objednávky - např. chybně dodané zboží, zboží neodpovídá popisu atd.
  • Vada na zboží v záruční lhůtě (1-2 roky)

 

Pokud v dodané objednávce chyběl některý z produktů, není třeba zakládat případ. Postačí nás kontaktovat a zboží obratem dopošleme. :)


 


ZPŮSOBY zpětného DORUČENÍ ZBOŽÍ

Před samotným vrácením zboží je bezpodmínečně nutné si vygenerovat číslo případu pomocí formuláře, který Vám pošleme na email. Je to velmi snadné a máte díky tomu přehled o celém průběhu vrácení zboží nebo reklamace. 

Jakmile Vámi založený případ zpracujeme, zašleme Vám vyplněný protokol, který společně se zbožím vrátíte k nám jedním ze způsobů uvedených níže. V případě, že nemáte možnost protokol vytisknout, postačí zásilku označit číslem případu. 

PŘEDÁNÍ NA POBOČCE Zásilkovny  Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  • Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
  • Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
  • Na přepážce nadiktujete kód: 99911281
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.
  • V případě výměny či bezdůvodného odstoupení od smlouvy je účtován poplatek 39 Kč. Tato částka bude stržena z vrácené částky.
  • V případě oprávněné reklamace je tato služba zdarma.

 

zaslání balíku NA ADRESU

  • Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
  • Prostřednictvím České pošty nebo jiných dopravců zašlete zboží na vlastní náklady na adresu:

 

Prestify s.r.o.
OC Meta
Lidická 960/81
602 00 Brno

 

Jedná se o adresu pouze pro doručovatele, nikoli pro osobní kontakt. Tu najdete na Milady Horákové 1 Brno, viz níže.

 

předání OSOBNĚ

Reklamované či vrácené zboží nám můžete předat také osobně na prodejně v Brně. Společně se zbožím musí být předán také vytištěný protokol nebo postačí obsluze sdělit Vámi vygenerované číslo případu. Bez protokolu nebo čísla případu nebude zboží na prodejně přijato!

 

 

KONZOLIŠTĚ.cz – vše pro herní konzole na jednom místě

Náš e-shop používá soubory cookies. Nedá se to jíst a podle nových pravidel EU to tady musíme mít. Odkliknutim se váš život nijak nezmění.