FUNGUJEME BEZ OMEZENÍ! Až 90 % objednávek stále doručujeme už do druhého dne. Dnes objednáš, zítra hraješ ;)

Reklamace / vrácení

Vrácení zboží a reklamace jsou u nás velmi snadné. Nejsou potřeba žádné formuláře a zbytečné papírování. Stačí na této stránce zadat svůj email z objednávky a na pár kliků založit případ. O způsobech zpětného doručení se dočtete níže.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vrácení zboží)

  • Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení.
  • Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dní od doručení objednávky nebo od doručení písemného odstoupení od kupní smlouvy.
  • Produkty zbavené ochranné fólie - typicky hry na DVD/blu-ray není možné vracet. V takovém případě můžeme nabídnout odkup za 60 % původní hodnoty.

 

Pokud jste omylem objednal/a nesprávný produkt, prosím, vyplňte standardní vrácení zboží a vytvořte si novou objednávku na požadovaný produkt. Peníze z původní vrácené objednávky budou vráceny zpět. Je to nejrychlejší způsob!

Zde zadejte svůj email z objednávky pro vrácení zboží

 


REKLAMACE

Něco se pokazilo? To nás mrzí a pokusíme se vše dát do pořádku. Jsme tady pro Vás a k problémům se stavíme čelem. :)

Reklamaci níže vyplňujte v těchto případech:

  • Vadné plnění objednávky - např. chybně dodané zboží, zboží neodpovídá popisu atd.
  • Vada na zboží v záruční lhůtě (1-2 roky)

 

Pokud v dodané objednávce chyběl některý z produktů, není třeba zakládat případ. Postačí nás kontaktovat a zboží dopošleme.

Zde zadejte svůj email z objednávky pro zahájení reklamace

 

 


ZPŮSOBY zpětného DORUČENÍ ZBOŽÍ

Před samotným vrácením zboží je bezpodmínečně nutné si vygenerovat číslo případu pomocí formuláře, který Vám pošleme na email. Je to velmi snadné a máte díky tomu přehled o celém průběhu vrácení zboží nebo reklamace.
Jakmile Vámi založený případ zpracujeme, zašleme Vám vyplněný protokol, který společně se zbožím vrátíte k nám jedním ze způsobů uvedených níže. V případě, že nemáte možnost protokol vytisknout, postačí zásilku označit číslem případu.

 

PŘEDÁNÍ NA POBOČCE Zásilkovny  Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  • Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
  • Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
  • Na přepážce nadiktujete kód: 99911281
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.
  • V případě výměny či bezdůvodného odstoupení od smlouvy je účtován poplatek 39 Kč.*
  • V případě oprávněné reklamace je tato služba zdarma.

 

*Cenu vám strhneme z vrácené částky.

 

VLASTNÍ DORUČENÍ NA ADRESU

  • Zboží řádně a pečlivě zabalte. Použijte bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
  • Prostřednictvím České pošty nebo jiných dopravců zašlete na adresu:

 

Prestify s.r.o.
Štefánikova 120/51
602 00 Brno

 

OSOBNí předání na prodejně

Reklamované či vrácené zboží nám můžete předat také osobně na prodejně v Brně. Společně se zbožím musí být předán také vytištěný protokol nebo postačí obsluze sdělit Vámi vygenerované číslo případu. Bez protokolu nebo čísla případu nebude zboží na prodejně přijato!

 

KONZOLIŠTĚ.cz – vše pro herní konzole na jednom místě

Náš e-shop používá soubory cookies. Nedá se to jíst a podle nových pravidel EU to tady musíme mít. Odkliknutim se váš život nijak nezmění.