Reklamace a vrácení
Vrácení zboží a reklamace jsou u nás velmi snadné, bezbolestné a hlavně rychlé. Stačí níže zadat číslo objednávky a email a na pár kliků založit případ. Celý proces reklamace a vrácení pak máš jako na dlani.
Základní informace
- Vrácené zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení standardně do 14 dní od doručení objednávky nebo písemného odstoupení od kupní smlouvy.
- Média vyňatá z originální ochranné fólie není možné vracet. V takovém případě můžeme pouze nabídnout zpětný odkup v hodnotě 60 % z aktuální tržní ceny.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Obvykle to stíháme do jednoho týdne.
V případě doručení nekompletní nebo poškozené zásilky nás stačí kontaktovat a situaci vyřešíme obratem.
Zašli nám prosím neprodleně po zjištění poškození na obchod@konzoliste.cz číslo objednávky a fotografie balíčku - jak vypadal při převzetí a jak po rozbalení. Abychom dopravci doložili řádné zabalení zboží, budeme potřebovat fotky:
- vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
- balení uvnitř krabice - bublinková folie, papír apod.
- poškozeného zboží
Obratem s tebou zahájíme reklamační proces a zajistíme odpovídající náhradu.
Stačí založit reklamační případ a podrobně popsat danou závadu. K založení potřebuješ pouze číslo objednávky a e-mail, na který byla objednávka vytvořena. Po založení reklamace tě bude dále kontaktovat automaticky naše zákaznická podpora s dalšími instrukcemi.
Nové hry lze vrátit pouze tehdy, pokud nebyly rozbaleny z originálního obalu. U rozbalených her ti nabídneme zpětný odkup ve výši 60 % z aktuální prodejní ceny. Bazarové hry je možné vrátit standardně do 14 dnů od převzetí.
Prosím vyfoť obsah balíčku a co nejdříve nám napiš na obchod@konzoliste.cz. Pro vrácení zboží využíváme službu Zásilkovna, díky čemuž je tento proces pro tebe zdarma.
V tomto případě je nutné neprodleně kontaktovat jak naši zákaznickou podporu, tak přímo zvoleného dopravce. Reklamace musí být nahlášena oběma stranám, aby mohl být problém řádně vyřešen.
Způsoby zpětného doručení
Před samotným vrácením zboží je nutné si vygenerovat číslo případu pomocí formuláře, který najdeš výše na této stránce. Je to velmi snadné a máš díky tomu přehled o celém průběhu vrácení zboží nebo reklamace.
Jakmile založený případ zpracujeme, zašleme ti vyplněný protokol, který společně se zbožím vrátíš k nám jedním ze způsobů uvedených níže. Pokud nemáš možnost protokol vytisknout, stačí zásilku viditelně označit číslem případu.
1. Předání na pobočce Zásilkovny
- Zboží řádně a pečlivě zabal. Použij bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem. Seznam všech poboček a informací najdeš ZDE.
- Na přepážce nadiktuj tento kód pro zpětné zásilky: 99911281
- Obsluha si balíček převezme a předá potvrzení o jeho převzetí.
- Za tuto službu je účtován poplatek 59 Kč. Tato částka bude stržena z vrácené částky.
- V případě oprávněné reklamace je tato služba zdarma.
2. Zaslání balíku na adresu
- Zboží řádně a pečlivě zabal. Použij bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Prostřednictvím České pošty nebo jiných dopravců zašli zboží na vlastní náklady na následující adresu:
Prestify s.r.o., Vlárská 953/22, 627 00 Brno
Jedná se o adresu pouze pro doručovatele, nikoli pro osobní předání.
3. Předání osobně na prodejně
Reklamované či vrácené zboží nám můžeš předat také osobně na prodejně v Brně. Společně se zbožím musí být předán také vytištěný protokol nebo obsluze sdělit vygenerované číslo případu.
