Reklamační řád

  

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí plnění. To znamená, že nás do 14 dní od vyzvednutí zásilky o této skutečnosti musíte písemně informovat nebo v této lhůtě doručit odstoupení společné s vráceným zbožím na níže uvedenou adresu.

Náležitosti:

Zboží řádně a pečlivě zabalte, tak aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě.

Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení.

Tímto způsobem nelze vracet např. hry na DVD/Blu-ray, které byly vyňaty z fólie nebo elektronickou distribuci (bonusové kódy apod.).

Vytiskněte a řádně vyplňte formulář k odstoupení od kupní smlouvy, který přiložíte do balíčku s vráceným zbožím. NEZAPOMEŇTE uvést číslo účtu k vrácení platby. Nemáte-li možnost tisknout, stačí nám průvodní dopis s číslem objednávky, číslem účtu a důvodem vrácení zboží. Bez těchto údajů nelze věc řešit!

 reklamace_pruh

REKLAMACE

Na vyřízení reklamace je stanovena zákonná lhůta až 30 dní, nicméně se snažíme reklamace řešit mnohem rychleji, zpravidla do 5 pracovních dní.

Náležitosti:

Zboží řádně a pečlivě zabalte, tak aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě.

Vytiskněte a řádně vyplňte reklamační list, který vložte do balíku s vráceným zbožím. Nemáte-li možnost tisknout, přiložte alespoň průvodní dopis, kde budou veškeré potřebné údaje vypsány. Bez těchto údajů nelze věc řešit!

Reklamace jsou primárně řešeny opravou nebo výměnou zboží. Vrácení peněz je nárokovatelné pouze v případě odstoupení od smlouvy.

Právo odstoupit od smlouvy kupujícímu náleží v případě, že:

  • zboží bude mít neodstranitelné vady, které brání jeho řádnému užívání,
  • prodávající nebude mít možnost zboží vyměnit ani opravit,
  • na zboží se objeví minimálně třikrát stejná odstranitelná vada,
  • na zboží se současně objeví minimálně tři různé odstranitelné vady najednou,
  • zboží nebude mít při převzetí kupujícím sjednanou jakost,
  • prodávající nevyřídí oprávněnou reklamaci ve lhůtě 30 dnů, popřípadě v delší lhůtě sjednané mezi prodávajícím a kupujícím.

 

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Osobně se můžete dostavit na naši prodejnu v Brně na adrese Milady Horákové 1, kde s Vámi reklamaci i vrácení zboží vyřídí pracovník na přepážce. Předem nám o tom dejte vědět.

Poštou zasílejte na tuto adresu:

Prestify s.r.o., Štefánikova 120/51, 602 00 Brno

Dopravcům vždy uvádějte také tyto kontaktní údaje:

Tel.: 519 321 072

Email: obchod@konzoliste.cz

 

Poštovné zdarma

Služeb reklamačního asistenta můžete využít, pokud jste při své objednávce z e-shopu zvolili jednoho z těchto dopravců:

  • Zásilkovna
  • DPD
  • Slovenská pošta

 

Na odkazu níže vložíte číslo původní zásilky (najdete v emailu), vygenerujete si štítek, který nalepíte na svůj balíček, a ten předáte na vybrané pobočce Zásilkovny.

Služba je zcela ZDARMA.

http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/AGD9rx7scj

 

Připomínáme, že pokud zboží pošlete zpět bez formuláře pro odstoupení, reklamačního listu nebo průvodního dopisu se základními informacemi o Vaší objednávce a dalšími náležitostmi, bude celá věc odložena a vyřízení se tím zbytečně prodlouží!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.