Reklamační řád

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

V případě jakéhokoli problému, který zjevně vznikl na straně prodejce jako jsou např. vadný disk, chybně zaslaná objednávka apod. nás neprodleně kontaktujte na email info@konzoliste.cz, nejpozději však do 14 dní od převzetí plnění. Stáhněte si formulář k odstoupení od kupní smlouvy níže. Vyplněný a podepsaný formulář zašlete elektronicky na email nebo jej vložte do zásilky s vráceným zbožím.

 

Zboží zašlete zpět na adresu Prestify s.r.o., Štefánikova 120/51, Brno 60200. Doručeno musí být nejpozději do 14 dní od oznámení o vrácení. Výměna nebo vrácení peněz bude vyřízeno nejpozději do 14 dní od doručení vráceného zboží.

Pokud jste při nákupu použili jako dopravce Zásilkovnu, můžete zdarma využít služeb Reklamačního asistenta. Na odkazu níže vložíte číslo původní zásilky, vygenerujete si štítek který nalepíte na vrácený balíček a předáte na vybrané pobočce Zásilkovny. Nic při tom neplatíte! http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/AGD9rx7scj

 

REKLAMACE

Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.
Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad - fakturu se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje), který zasíláme na email po dokončení transakce.

O reklamaci nás informujte na e-mailu: info@konzoliste.cz

Stáhněte a vytiskněte si reklamační list, který vyplněný zašlete nebo přineste společně s reklamovaným zbožím na tuto adresu:

Prestify s.r.o.
Štefánikova 120/51
602 00 Brno

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz vzniká pouze v případě, že věc není možno řešit opravou, výměnou nebo pokud se stejná vada projeví potřetí nebo v případě nedodržení lhůty 30 pro vyřízení reklamace ze strany prodejce.

 

ŘEŠENÍ SPORU

Dojde-li ke sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, lze jej řešit mimosoudní nebo soudní cestou. Subjektem mimosoudního řešení sporu je Česká obchodní inspekce (ČOI) www.coi.cz. Mimosoudní řešení sporu lze zahájit pouze na návrh spotřebitele. Spotřebitel může návrh podat do 1 roku ode dne, kdy u prodávajícího poprvé uplatnil své právo. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto obchodních podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.

Tento web používá soubory cookie. Jeho dalším používáním s tímto souhlasíte. Pro více informací klikněte zde.